Vakıfbankasından eğtim kredisi ögrencilere okuyanlara kredi imkanı vakıf bankasından

Vakıf bank eğtime verdigi destek sürüyor egtim kredisi vakıf bankasından uygun seçenekli Taksitli İhtiyaç Kredisi (TİK) kampanyaları

arasında yer alan “AlfabeTİK” faiz oranlarını düşürerek eğitime

verdiği desteği sürdürüyor.
vakıf bank Vakıfbank, eğitim


masraflarının karşılanmasında tüm öğrenci ve ailelerine destek

sağlıyor. Müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmayı başaran

VakıfBank, müşteri ihtiyaçlarına paralel olarak uygulamaya koyduğu

“AlfabeTİK” eğitim kredisinin faiz oranlarını daha cazip hale getirdi
AlfabeTİK” eğitim kredisinin faiz oranlarını daha cazip hale getirdi.


İhtiyaç sahipleri bu krediden %1,33′ten başlayan faiz oranları ve 24

aya varan vade seçenekleriyle kolayca faydalanabiliyor.

“AlfabeTİK” kapsamında 10.000 TL kredi tutarı için 12 ay vadede faiz

oranı % 1,39′dan % 1,33′e düşürülürken, 24 ay vadeli 10.000 TL kredi

tutarı için ise faiz oranı % 1,49′dan %1,43′e indiriliyor.

Her iki vade için asgari 100 TL olmak üzere kredi tutarı üzerinden %1

dosya ücreti alınan “AlfabeTİK” kapsamında kefilsiz olarak kredi veriyor vakıfbankasından kredi imkanı
 
Kredi Tutarı Vade (Ay) Faiz Oranı (Aylık)

10.000 TL 12 AY 1,33%

10.000 TL 24 AY 1,43%

Hiç yorum yok:

Duyuru

  • Sitemizin Bankalar ve Kredi Kurumları ile bir ilgisi olmayıp, amacımız bankalar ve krediler konusunda siz değerli okuyucularımıza yardımcı olmaktır