Bankasya bankası Öğretmenlere özel konut kredisi ve otomobil kredisi bank asya

Bankasya bank  öğretmenler otomobil ve  konut kredisi veriyor.kasım başı ve  kasım sonuna kadar
öğretmenlerin  konut ve taşıt  alımlarında %0,75 den  başlayan  özel kar payı oranı ile kredi destegi  öğretmenler günü özel  fınansman alabilmek için   bankasya  şubelerine ugrayın
**Kamu veya özel tüm anaokulları, kreşler, ilk ve orta dereceli okullar ile dershaneler. vb tüm eğitim kurumlarında çalışan öğretmenler, üniversite veya dengi yükseköğretim kurumlarında çalışan tüm öğretim görevlileri, askeri lise, askeri akademi, polis okulları, polis kolejleri ile polis akademilerinde çalışan tüm öğretmenler veya öğretim görevlileri, Milli Eğitim Bakanlığı'na bağlı tüm idari birimler ile il veya ilçe milli eğitim müdürlüklerinde çalışan öğretmenler ile bu kurumlardan emekli olmuş öğretmenler veya öğretim görevlileri "Öğretmenler Günü Özel Finansman Desteği"nden faydalanacaklardır.

Hiç yorum yok:

Duyuru

  • Sitemizin Bankalar ve Kredi Kurumları ile bir ilgisi olmayıp, amacımız bankalar ve krediler konusunda siz değerli okuyucularımıza yardımcı olmaktır