İş bankasın,dan kredi kampanyası Eğtim kredisi

iş bank  banka müşterilerine  25.000tl ye kadar  ve 12  aya kadar  vadede kredi imkanı  aylık faiz oranı %0,88 faiz oranlaı ile  kredi imkanı
İş bank , ilk ve orta dereceli özel eğitim kurumlarında öğrenim gören çocukların eğitim masraflarına yönelik ?Eğitim Kredisi Kampanyası? ile avantajlı kredi kullanma fırsatı sunuyor. 
13 Mayıs 2011 tarihine kadar geçerli olacak kampanya kapsamında, müşterilerimiz 25.000 TL?ye ve 12 aya varan vade seçenekleriyle aylık %0,88 faiz oranıyla kredi kullanabilecektir. 
Eğitim Kredisi? başvuruları İş Bankası şubelerinden yapılabilmektedir.
Eğitim Kredisi İçin Faiz Maliyet Tablosu:
Kredi Tutarı
(TL)
Faiz
Oranı (%)
Kredi Vadesi
(Ay)
Toplam Ücret
(TL)
Sigorta (TL) Aylık Toplam
Maliyet Oranı 
(%)
Yıllık  Toplam
Maliyet Oranı 
(%)
Aylık Taksit Tutarı
(TL)
25.000 0,88 12 150 175 1,26 15,17 2.229,09
Bu kampanya 13 Mayıs 2011 tarihine kadar geçerlidir. Azami kredi tutarı 25.000 TL, azami vade 12 aydır. Faiz oranı aylık olarak belirtilmiş olup piyasa koşullarına bağlı olarak değiştirilebilir. Kefil ön şartı aranmamakla birlikte, Şubelerimiz gerekli gördükleri takdirde kefil talep etme hakkına sahiptir. Hayat sigortası primi kredi tutarının binde 7?si üzerinden hesaplanmakta olup 25.000 TL?lik, 1 yıllık sabit teminatlı sigorta primi 175 TL?dir. Masraf tutarına BSMV dahildir.
Bankanın  bu kampanyasından daha fazla bilgiiçin   banka şubelerine ugrayın 

Hiç yorum yok:

Duyuru

  • Sitemizin Bankalar ve Kredi Kurumları ile bir ilgisi olmayıp, amacımız bankalar ve krediler konusunda siz değerli okuyucularımıza yardımcı olmaktır