Şeker bank motosiklet kredisi kampanyası 48 aya vadede kredi

Şeker bank hayel ettiginiz motoru alabilmek için  motosiklet kredisi veriyor banka minimum 3 ay maksimum 48 aya  vadede kredi
Anhtar teslim fiyatının%60 ı kadar  kredi imkanı
Kwefilsiz
Kredi başvurusu motosiklete ait yetkili bayii tarafından onaylanmış proforma fatura ile yapılmalıdır.
Dosya ücreti kredi tutarının %2'si oranında (en az 400 TL)dır.
Bankamız, kredi kullandırımında ek koşul ve belgeler isteyebilir
Şeker bank  ın bu kampanyasından daha fazla bilgiiçin banka şubelerine
ugrayınız                                                      444 78 78
Şekerbank Genel Müdürlük

Büyükdere Caddesi No 171
Metrocity A- Blok
Esentepe - Mecidiyeköy İstanbul
Telefon : 0 212 319 70 00
Faks : 0 212 319 74 29

3 yorum:

Vedat Yerlitaş dedi ki...

Günümüzde motosiklet kredisi alma üzerine pek okuyacak makale bulamamıştım. Sayenizde şeker bank'ın motosiklet kredi kampanyasına rastladım. Ama işin ilginç yanı sanırım kampanya devam etmiyor. Valla ben 36 taksitle motosiklet kredisi almak istiyordum sonradan fark ettim ki konu 2011'e aitmiş. :D

Joyce Hillary dedi ki...

Herkese merhaba, ben şu anda Oklahoma ABD'de Patricia Sherman. Banka draftımı silmek ve yeni bir işe başlamak için 185.000,00 USD tutarında borçlanma deneyimimi sizlerle paylaşmak istiyorum. Her şey evimi kaybettim ve banka poliçesi yüzünden eşyalarımı aldığımda başladı, bazı faturaları ve bazı kişisel ihtiyaçları karşıladım. Böylece çok çaresiz kaldım ve her yönden fon aramaya başladım. Neyse ki benim için, bir arkadaşım, Linda bana bir kredi şirketi firmasından bahsetti, dolandırıcılıktan çok etkilendim, ama durumumdan endişe duydum ve arkadaşımdan bu şirket hakkında tavsiye almaktan başka seçeneğim yoktu. onlarla iletişime geçmek, çevrimiçi borç verenlerle olan geçmiş tecrübemden dolayı benden gerçekten şüphe duyuyordu. '' Elegantloanfirm@hotmail.com Bu şirket bana ve meslektaşıma çok yardımcı oldu ve bugün, bu kredi şirketi sayesinde, iyi organize edilmiş iş ve sorumlulukların gururlu sahibi, bana geri gülümsedi. Dolayısıyla, kendi işinizi kurmanız veya büyütmeniz gerekiyorsa ya da herhangi bir maddi sıkıntıdan borç almanız gerekiyorsa, bugün işinizde bir finansal gelişme fırsatı bulmanızı öneririz… .. {E-posta:} Elegantloanfirm @ hotmail .com ... kredi için çevrimiçi aldatmaca kurbanı değil. Teşekkür ederim.

NeOldu dedi ki...

faizsizmotosiklet kredisi veren bankalar

Duyuru

  • Sitemizin Bankalar ve Kredi Kurumları ile bir ilgisi olmayıp, amacımız bankalar ve krediler konusunda siz değerli okuyucularımıza yardımcı olmaktır